Curs „Executive Manager” - acreditat ANC, Schultz, București
DESCRIEREA CURSULUI
A fost odată o companie în cadrul căreia lucrau Toata lumea, Cineva, Oricine şi Nimeni.
În momentul în care aceştia au avut de rezolvat o problemă importantă, Toata lumea a fost rugată să se ocupe de ea. Toata lumea a fost sigură că Cineva o va rezolva mult mai bine. Oricine putea să o rezolve, dar Nimeni nu a vrut să o facă. Toata lumea s-a supărat pentru că Cineva trebuia să o rezolve. Toata lumea a crezut că Oricine poate să o rezolve, dar Nimeni nu şi-a dat seama că Toata lumea nu o va face pentru că nu consideră că este responsabilitatea sa.
În final, Toata lumea a dat vina pe Cineva când Nimeni nu a facut ceea ce Oricine putea să facă.
La un moment-dat, din pozitia de Manager, v-aţi confruntat, probabil, cu o situaţie similară. Poate vă confruntaţi cu ea chiar în prezent.
Bineînţeles, impactul unei asemenea situaţii la nivelul companiei poate fi devastator.
Cum putem evita asemenea situaţii?
Aplicând principiile de management care fac activitatea să devină mult mai productivă şi chiar mult mai placută pentru dvs. şi pentru toţi cei pe care îi coordonaţi.
Obiectivele cursului
- La finalul cursului participanții vor fi capabili să:
- înțeleagă și să aplice funcțiile managementului;
- identifice stilurile manageriale;
- planifice, organizeze și să asigure coordonarea activităților specifice organizației sau departamentului pe care îl au în subordine;
- planifice resursele în cadrul organizației;
- stabilească obiectivele și criteriile de performanță;
- evalueze performanța;
- normeze sarcinile;
- analizeze riscurile legate de executarea activităților;
- gestioneze conflictele;
- organizeze ședințe eficiente.
- delege sarcini.
Tematica
În cadrul cursului Executive Manager ne propunem să abordăm elemente specifice managementului şi să dezvoltăm în rândul participanţilor abilităţi de coordonare a proceselor esenţiale de management dintr-o companie. De asemenea, facilităm un spaţiu de învăţare în cadrul căruia participanţii vor înţelege importanţa stabilirii strategiilor de acţiune specifice ariei proprii de activităţi, precum şi a obiectivelor pe care să le urmarească şi a căror atingere să o asigure.
Înţelegerea diferenţelor şi a diversităţii, precum și încurajarea şi utilizarea ei în mod constructiv poate genera noi oportunităţi şi, de asemenea, poate asigura un mediu relaxat de lucru în care fiecare membru al departamentului sau echipei pe care o coordonaţi se va simţi respectat, valorizat şi implicat.
Un alt aspect abordat va fi acela al planificării activităților și resurselor într-o companie. De asemenea, organizarea lor, stabilirea criteriilor și obiectivelor de performanță, normarea sarcinilor, evaluarea performanței, analiza riscurilor, gestionarea conflictelor, luarea deciziilor, transmiterea lor și organizarea unor ședințe eficiente vor constitui teme pe care cursul le abordează.
Metode / metodologie:
Schultz Consulting foloseste metoda de învățare experiențială, precum și învățarea bazată pe joc, o metodologie de lucru pe care am dezvoltat-o alături de partenerii noștri în cadrul proiectului GREAT (Game based Research in Education and Action Training).
Simularea reprezintă o altă metodă folosită: participanții vor fi puși în situații apropiate de cele din realitate, putând identifica impactul deciziilor luate asupra activității proprii, profitului companiei, precum și asupra echipei pe care o coordonează.
Unde?
Sediul Schultz Consulting, Camera de Comert si Industrie a Romaniei, B-dul Octavian Goga nr. 2, Tronson 2, Etaj 1, Camera 7, Sector 3, Bucuresti.
Grup țintă: 12 persoane
Cine poate participa?
Cursul se adresează nivelului executiv: manageri de departament, de magazine, de zone, coordonatori de echipe și de departamente, șefi de serviciu și șefi de birou.
Preț / beneficii
Investeşti: Taxa de participare este 600 lei/participant (nu se percepe TVA)
Oferim discout pentru grupuri mai mari de 3 persoane! Absolvenţii Schultz Consulting beneficiază de o reducere de 10%! REDUCERILE NU SE CUMULEAZĂ!
Taxa de participare include toate costurile legate de suportul de curs, materialele de curs, 2 pauze de cafea şi masa de prânz în cele 3 zile de curs, taxa de examen şi eliberare a certificatelor de absolvire.
- prin telefon: 0770.414.202
- prin e-mail: [email protected]