Curs „Time Management” - Cluj-Napoca
Mediul de business funcționează în repere bine fixate în timp și într-un ritm din ce în ce mai rapid. Cu toții suntem puși să facem față multor presiuni, întreruperi și “mingi de jonglat’’ și uneori avem nevoie de instrumente noi sau poate doar de o privire limpede din afară pentru a face ordine și a verifica eficiența alegerilor.
Descriere
Ordonarea activității începe cu clarificarea rolului, a scopului și a obiectivelor în cadrul organizației. În continuarea acestui prim pas trecem la identificarea propriilor comportamente și atitudini neproductive, sau care consumă mai multe resurse decât ar fi necesar, și apoi la de-montarea lor și înlocuirea cu altele: mai eficiente, asumate, orientate spre obiective.
Cursul a fost proiectat in colaborare cu colegii noștri din Germania iar elementul inovativ al cursului consta in gestionarea timpului in funcție de KPI (indicatori de performanta).
Prin discuții, chestionare, exerciții practice, jocuri de rol, precum și informații din partea trainerului, veți învăța tehnici de planificare personală pe termen lung și scurt care vă vor ajuta să lucrați mai eficient sub presiune și să obțineți rezultate mai bune.
Vom analiza care sunt problemele întâmpinate în managementul timpului și vom identifica schimbările de atitudine și de comportamente ce ar crește eficiența personală și încadrarea mai bună în termenele propuse.
Tematica
• Evaluarea modului de utilizare a timpului: Organizarea activității – Planificarea activităților;
• Stabilirea obiectivelor și a sarcinilor în cadrul activității zilnice;
• Managementul timpului în contracte;
• Stabilirea și respectarea termenelor;
• Timp obiectiv – timp subiectiv;
• Organizarea unor ședințe (întâlniri de lucru) eficiente;
• Hoții de timp și modalități de a ”cumpăra” timp – managementul timpului și stresulului;
• Planul de acțiune: angajamentul personal de schimbare a comportamentelor;
• Instrumente pentru o buna gestionare a timpului.
Obiective
La finalul cursului participanții vor fi capabili să:
• stabilească obiective personale și profesionale;
• prioritizeze sarcini;
• conștientizeze interesele personale;
• normeze sarcini;
• stabilească indicatori de performanță pentru sarcini;
• gestioneze hoții de timp;
• redacteze o agenda săptămânală eficientă;
• stabilească indicatori de performanță cheie;
• redacteze un to do list;
• desfășoare o ședință eficientă.
Agenda
Ziua 1
09:00-09:30 – Sesiune introductivă, Icebreak
09:30-10:30 Introducere în managementul eficient al timpului
13:00-11:00 Stabilirea de obiective PURE
11:00-11:15 – Pauză de cafea
11:15-11:45 – Instrumente de organizare a activităților și a timpului
11:45-12:15 – Instrumente pentru o mai buna gestionare a timpului
12:15-12:30 – Cum prioritizăm și ce ne influențează?
12:30-13:00 – Hoții de timp
13:00-14:00 – Pauză de masă
14:00-15:00 – Normarea sarcinilor şi stabilirea indicatorilor de performanţă în funcţie de timp
15:00-15:30 – Stabilirea indicatorilor de performanță
15:30-15:45 – Pauză de cafea
15:45-17:00 – Organizarea unei ședințe eficiente (agenda întâlnirii, desfăşurarea întâlnirii şi minuta întâlnirii)
Taxa de participare: 476 lei*
*Taxa de participare include toate costurile legate de suportul de curs, materialele de curs, 2 pauze de cafea şi masa de prânz.
Absolvenţii Schultz Consulting beneficiază de o reducere de 10% din pretul cursului.
Oferim discount pentru grupuri mai mari de 3 persoane.
* REDUCERILE NU SE CUMULEAZĂ
Cursul se va desfăşura în perioada planificată dacă se contituie o grupă de minim 6 persoane.
- prin telefon: 0770.414.202
- prin e-mail: [email protected]