Curs „WOW Your Customer! Excelența în relaționarea cu clienții” - Exec Edu
Descriere
Peste 40 de activitati tematice dedicate celor care intra in contact cu clientii/consumatorii: manageri din compartimentele de customer service, marketing, PR, vanzari sau cei din frontline, care interactioneaza direct cu clientii.
Beneficii
- Iti vei dezvolta o atitudine centrata pe client.
- Vei dobandi tehnici eficiente in relationarea cu clientii externi, dar si interni.
- Vei elimina folosirea jargonului tehnic in discutiile cu clientii.
- Vei gestiona relatiile cu clientii dificili, nepoliticosi sau indiferenti.
- Vei trata cu empatie si eficienta orice cerere a clientului.
- Vei deprinde abilitatile necesare pentru a loializa clientii, protejand, in acelasi timp, interesele organizatiei.
Tematica
- “Sunt ceea ce sunt” - dezvoltarea unei atitudini centrate pe consumator
- Ce spunem si cum spunem” - abilitati verbale si … vocale
- „Dati-mi legatura” - telefonul ca tortura moderna
- „Cineva ne priveste” - excelenta intr-un mediu fata-in-fata
- „Sa avem o zi buna” - raportul cu un consumator
- „Opreste, priveste, asculta” - concentrarea pe nevoile consumatorilor
- „Cerul este limita” - moduri de pliere a serviciilor noastre
- „Cand jocul devine dur” - consumatori dificili
- „Stati! Asta nu e totul!
Cerere curs inhouse