Digital Marketing
Revoluţionează modul în care atragi clienţi pentru afacerea ta!
Practicile tradiţionale de marketing (numite outbound marketing) precum cold calls, campanii publicitare, cumpărarea de adrese de e-mail sau participarea la târguri sau evenimente îşi pierd din ce în ce mai mult din eficienţă, pe măsură ce publicul îşi întoarce privirea de la aceste acţiuni.
În opoziţie, consumatorii sau potenţialii clienţi caută pe internet informaţii care îi ajută să identifice diverse nevoi, să se informeze cu privire la posibile soluţii şi să aleagă un furnizor pentru rezolvarea nevoilor lor.
Comportamentul consumatorilor s-a modificat în mod radical şi de aceea şi abordarea noastră, a oamenilor de marketing trebuie să difere. Soluţia este oferită de DIGITAL marketing, care propune o alternativă viabilă cu un cost redus practicilor de marketing învechite.
In cadrul cursului de Digital Marketing organizat de Schultz Consulting vei descoperi:
- Care este metodologia Digital Marketing şi de ce este importantă pentru strategia ta de marketing?
- Cum utilizezi conţinutul pentru a fi alături de prospecţii, clienţii şi partenerii tăi pe parcursul călătoriei cumpărătorului?
- Ce inseamnă să creezi conţinut pentru publicul afacerii tale?
- Cum identifici publicul căruia te adresezi?
- Care sunt instrumentele pe care le vei folosi ca inbound marketer (reţele de socializare, blogging, e-mails, etc)?
- Cum măsori impactul digital marketing-ului asupra afacerii tale ?
Public Tinta:
Dacă lucrezi în marketing ca profesionist sau ca manager, dacă eşti antreprenor, blogger sau, pur şi simplu ai auzit despre digital marketing şi vrei să fii la curent cu modul în care se schimbă abordarea în marketing, acest curs este pentru tine.
Abilitati si competente:
- utilizarea metodologiei Digital Marketing
- crearea de continuturi care sa genereze leaduri
- evaluarea impactului Digital marketing-ului asupra afacerii tale
Beneficii pentru participanti:
- Vei fi la curent cu cele mai noi şi eficiente practici de promovare a afacerii şi atragere de clienţi cu costuri 0 sau foarte reduse.
- Curs inovativ, practic şi foarte interactiv;
- Metode moderne de predare;
- Participanţii au şansa să interacţioneze cu un trainer cu o vastă experienţă practică în domeniul marketingului, care va împărtăşi soluţii concrete.
- Competenţe dobândite într-o atmosferă placută şi relaxată, la un preț corect;
Beneficii pentru companie:
- Creşterea vizibilităţii brandului/companiei
- Generarea de noi leaduri şi atragerea clienţilor
- Optimizarea costurilor activităţilor de marketing
Metodologie:
Schultz Consulting foloseste metoda de învățare experiențială, precum și învățarea bazată pe joc, o metodologie de lucru pe care am dezvoltat-o alături de partenerii noștri în cadrul proiectului GREAT (Game based Research in Education and Action Training).
Simularea reprezintă o altă metodă folosită: participanții vor fi puși în situații apropiate de cele din realitate, putând identifica impactul deciziilor luate asupra activității proprii, profitului companiei.
Taxa de participare acoperă toate costurile cu privire la traineri, pauzele de cafea şi masa de prânz, suportul şi materiale de curs.
Absolvenţii Schultz Consulting beneficiază de o reducere de 10% din pretul cursului.
Oferim discount pentru grupuri mai mari de 3 persoane.
* REDUCERILE NU SE CUMULEAZĂ
Înscrierile se fac în ordinea primirii fişelor până la completarea locurilor.
Cursul se va desfăşura în perioada planificată dacă se contituie o grupă de minim 10 persoane.
- prin telefon: 0770.414.202
- prin e-mail: [email protected]