Presentation skills
Cursul se adresează:
- celor care interacționează frecvent cu clienții
- celor care participă la conferinţe
- managerilor
- celor care prezintă propuneri, idei sau proiecte în şedinţe
- coordonatorilor de echipe, indiferent de natura activității acestora;
- oricărei persoane dornice să îşi îmbunătăţească activitatea, indiferent de domeniu, prin acumularea de cunoştinţe şi dobândirea de abilităţi care să îi permită transmiterea clară a mesajelor si ideilor.
Abilitati si competente:
- Comunicarea non-verbală
- Autenticitatea în comunicare;
- Realizarea unei prezentari de impact atât din punct de vedere vizual, căt si din punct de vedere al construcţiei mesajului şi al adaptării acestuia la tipul de public
- Gestionarea reacţiilor publicului
- Utilizarea constructivă a emoțiilor.
Beneficii participanti:
- Interacțiunea cu un formator cu experiență în realizarea şi susţinerea de prezentări;
- Experimentarea unor situații concrete de realizare de prezentari;
- Identificarea și înțelegerea nevoilor auditoriului;
- Aplicarea unor soft-uri de realizare a prezentarilor;
- Exersarea și îmbunătățirea abilităților proprii de prezentare;
- Modele de bune practici în sustinerea prezentarilor.
Beneficii companie:
- Dezvoltarea abilităţilor managerilor sau persoanelor din cadrul organizaţiei care interacţionează cu clienţii, participă la diverse conferinţe sau prezentări de produse, organizează diverse tipuri de evenimente sau întâlniri de afaceri de a pregăti şi susţine prezentări de impact
Obiectivele cursului:
- Identificarea diferitele categorii de public;
- Dezvoltarea abilităților de a atrage și menține atenția publicului / focalizare;
- Dezvoltarea de abilități autentice de comunicare;
- Intelegerea importanței credibilitatii personale si a discursului în cadrul unei prezentări în public
- Dezvoltarea abilităților specifice de gestionare a situațiilor delicate în cadrul unei prezentări in public
- Utilizarea de tehnici de prezentare diferite în funcţie de tipurile de public/audienţă.
Tematica:
Cursul cuprinde o serie de aplicații și elemente practice și teoretice cu privire la următoarele subiecte:
- Comunicare non-verbală şi postura (gesturi, mimica, contactul vizual, identificarea și gestionarea mesajelor vorbitorului);
- Profilul publicului: Cunoașterea publicului (identificarea așteptărilor lor, construirea mesajelor în funcție de audiență; folosirea limbajului potrivit tipului de public)
- Autenticitatea în comunicare;
- Forma mesajul: Structura prezentării; tehnici de prezentare specifice adaptate tipului de public;
- Construirea slidurilor: Utilizarea de elemente vizuale pentru a trimite mesajul potrivit
- Impactul prezentării (Cum să atragi publicul de partea ta?);
- Reacțiile la întrebările primite de la public (întrebări înţelătoare, public suportiv/non-suportiv);
- Feedback-ul (cum să observi feedback-ul publicului și cum să-l foloseasti în mod constructiv într-o prezentare in public);
- Utilizarea constructivă a emoțiilor.
Metodologie:
Acest training este unul foarte dinamic, interactiv, bazat pe optimizarea cunoștințelor, dezvoltarea abilităților și formare atitudinilor. Folosim științele comportamentale aplicate prin metoda de învățare experiențială.
Participanții vor trebui să facă față unor situații reale: vor avea ca sarcina pregătirea şi susţinerea unei scurte prezentări in public (în fața colegilor lor). Această prezentare va fi inregistrată video.
Vom folosi, de asemenea, feedback-ul comportamental (toţi participanții vor primi feedback pentru prezentarea susţinuta de la colegii lor, precum și din partea formatorului). Feedback-ul va urmări elemente specifice (comunicarea verbala si non-verbală, postura, gesturile, structura prezentării, impactul prezentarii etc.). Toți participanții vor avea posibilitatea de a-şi vizualiza propria prezentare (înregistrarea video va fi disponibilă doar pentru ei). Astfel, participanţii îşi vor putea identifica punctele forte şi punctele slabe, atunci când susţin o prezentare în public. De asemenea, folosim Game Based Learning (metoda învăţarii prin joc), o metodologie de instruire dezvoltată alături de partenerii noştri în cadrul proiectului GREAT (Game based Research in Education and Action Training).
Data: 26 noiembrie 2015
Data limită de înscriere: 15 ocotmbrie 2015
Loactie: București, centrul de training Schultz Consulting, str. Rondă, nr. 8 bis, sector 2
Taxa de participare: 400 lei + TVA/participant *
*Taxa de participare include toate costurile legate de suportul de curs, materialele de curs, 2 pauze de cafea şi masa de prânz.
Absolvenţii Schultz Consulting beneficiază de o reducere de 10% din pretul cursului.
Oferim discount pentru grupuri mai mari de 3 persoane.
* REDUCERILE NU SE CUMULEAZĂ
Cursul se va desfăşura în perioada planificată dacă se contituie o grupă de minim 10 persoane.
- prin telefon: 0770.414.202
- prin e-mail: [email protected]