Curs „Vânzări strategice business to business”, Dynamic Learning
Data si locatie
Ce castigi participand la acest curs:
- iti imbunatatesti competentele de identificare corecta a nevoilor si dorintelor clientului, pentru a-i putea propune solutii potrivite
- exersezi etapele vanzarii pentru identificarea momentului potrivit finalizarii vanzarii, consolidand astfel abilitatile de vanzare si negociere in intalnirea fata in fata cu clientul
- constientizezi importanta procesului post-vanzare si afli metode de fidelizare a clientului
- deprinzi tactici, tehnici si trucuri verificate care sa te ajute in procesul de vanzare si negociere
Ce pierzi neparticipand la acest curs:
- oportunitatea de a invata de la un trainer cu experienta in vanzari si de a afla cum job-ul de consilier/agent vanzari da valoare si prestanta
- ocazia de a invata cum sa fii persuasiv, cu eleganta, pentru a obtine intalnirea de vanzari/vanzarea
- intelegerea motivatiilor psihologice ce stau la baza tehnicilor eficace de vanzari
- posibilitatea de a descoperi care sunt cele mai reprezentative tipologii de clienti si agenti de vanzare
PROGRAMA CURSULUI
I. PROFILUL CONSILIERULUI DE VANZARI
- Competentele consilierului de vanzari in contextul situatiei actuale
- Roluri si responsabilitati zilnice ale consilierului de vanzari
- Impactul activitatii zilnice in rezultatele consilierului/campaniei pe termen lung
- Atitudine personala vs. atitudine profesionala in vanzari
II. IMPORTANTA COMUNICARII si a RELATIONARII IN VANZARI
- Perceptia si Relationarea - factori esentiali in vanzare
- Tehnici de chestionare si Ascultare activa
- Regula mesajelor concise si Asertivitatea
- Tehnici persuasive de influentare a deciziei
III. TIPOLOGII COMPORTAMENTELE intalnite la clienti si la consilieri
- Cheia succesului consta in a valorifica propriile talente unice – test de identificarea talentelor unice
- Cele 4 motivatii de baza care determina comportamentul consilierilor si pe cel al clientilor: Putere, Relationare, Realizare, Siguranta
- Caracteristici comportamentale determinate de fiecare dintre cele 4 motivatii de baza
IV. PROSPECTAREA IN VEDEREA SPORIRII NUMARULUI DE CLIENTI
- Surse de prospecti si bariere in calea prospectarii
- Segmentarea si identificarea conturilor cheie
- Obtinerea de referinte si folosirea centrilor de influenta
- Identificarea factorilor de decizie din companiile mari
- Asemanari si deosebiri intre factorii de decizie din companiile mici vs. companii mari
- Cunoasterea si intelegerea motivatiilor si a comportamentului factorilor de decizie din corporatii
V. CONTACTAREA MARILOR COMPANII
- Conversatia B2B - Tipuri de abordare
- Structura abordarii telefonice
- Obiectii la telefon – De ce apar? Cum le pot preveni?
- Metode de rezolvare a obiectiilor la telefon
VI. INTALNIREA DE IDENTIFICAREA A NEVOILOR SI A MOTIVATIEI
Identificarea factorilor de decizie din companiile mari
- Asemanari si deosebiri intre factorii de decizie din companiile mici vs. companii mari
- Cunoasterea si intelegerea comportamentului factorilor de decizie din corporatii
- Pregatirea in amanunt a strategiei de vanzare pentru companiile mari
Cum pot patrunde intr-o companie mare?
- Strategia abordarii unui department din companie
- Extinderea vanzarilor catre toata compania
- Primul contract? Identifica si ofera solutia pentru nevoia imediata si urgenta
Identificarea nevoilor si a motivatiei
- Identificarea interesului factorilor de decizie
- Identificarea motivatiei de cumparare
- Tehnici de chestionare pentru identificarea nevoilor/dorintelor
VII. VANZAREA PROPRIU-ZISA
Formularea ofertelor pentru marile companii
- Ce include o propunere valoroasa?
- Valoarea tangibila si intangibila a ofertei
- Puncte de vanzare unice (USPS)
- Caracteristici, Avantaje, Beneficii
- Obiectii la finalizarea vanzarii, Etape si tehnici in rezolvarea obiectiilor la finalizare
- Semnale de cumparare si de respingere
- Tehnici de inchidere a vanzarii
VIII. EVALUAREA ACTIVITATII | SERVICII POSTVANZARE
- Metode de evaluare a activitatii proprii pt eficientizarea rezultatelor
- Consolidarea vanzarii facute si tehnici de fidelizare
- Marirea portofoliului de clienti pe baza referintelor
Tariful include:
- Livrarea cursului timp de 2 zile
- Suport de curs
- Diploma de participare la curs
- Pauza de pranz si pauze de cafea
Data si locatie
Cere program personalizat:
- prin telefon: 0770.414.202
- prin e-mail: [email protected]